Zdravou školní svačinou proti dětské nadváze

Zdravou školní svačinou proti dětské nadváze

6.9.2012 00:01  |  Rodina a děti

Pestrá a zdravá svačina by měla být součástí dětského jídelníčku dvakrát denně. První z nich navazuje na snídani, kterou by však nikdy neměla nahrazovat, a tvoří 10 ? 15 % denního příjmu energie. Druhá pak energeticky pokrývá odpolední sportovní aktivity dítěte a představuje zhruba 10 % denního příjmu energie. ... celý článek

Komentářů: 1 | Poslední komentář: 9.9.2012 19:55

Komentáře

reagovat 9.9.2012 19:55 - Mary

Nesouhlasím s těmi jogurty: jsou plné škrobů a jiných zahušťovadel, co nemají v dětském organizmu vůbec co dělat. Stejně tak šunka- tam jsou dusitany-a vyrobená jídla,určená dětem, jsou echt vylepšená chemicky: barevnější,voňavější,o to méně zdravé.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Nesouhlasím s těmi jogurty: jsou plné škrobů a jiných zahušťovadel,...
Mary  |  9.9.2012 19:55

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *